کد خبر: ۱۳۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
گروه استان‌ها- رئیس قوه قضائیه و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری در سفر ۲ روزه به استان خراسان جنوبی دقایقی قبل بیرجند را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله  سید ابراهیم رئیسی در نخستین روز سفر خود به استان خراسان جنوبی در جلسات شورای اداری استان، شورای عالی قضائی، دیدار با خانواده‌های شاهد و دیدار مردمی شرکت در مراسم شب اربعین حسینی در حسینیه جماران بیرجند حضور یافت.

رئیس قوه قضائیه و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری در دومین روز حضور خود در خراسان جنوبی با سفر به شهرستان زیرکوه و بازدید از پاسگاه‌های نوار مرزی شرق کشور از توانمندی‌های مرزی از امکانات موجود برای صیانت از مرز‌های کشور در سه حوزه جنگ الکترونیک، توانمندی‌های پهپادی و رصد آنلاین و مرزبانی فیزیکی دیدن کرد و در جریان این توانمندی‌ها قرار گرفت.

رئیسی عصر امروز در دیدار با فعالان اقتصادی خراسان جنوبی از کارآفرینان خواست با اراده قوی و به دور از ناامیدی در اجرای اقدامات اشتغال‌زایی خود مصمم باشند.

وی خام فروشی محصولات و پتانسل‌های هر استان را نادرست دانست و افزود: ارزش افزوده در صنایع تبدیلی، فرآوری و بسته‌بندی است و این را امروز تمام کشور‌های پیشرفته دنیا به خوبی فهمیده‌اند و ایران نیز که کشوری ثروتمند است باید با جلوگیری از خام فروشی محصولات و پتانسیل‌هایش بر سود تولیدکننده و مصرف کننده بیافزاید.

رئیسی عصر امروز همچنین  با خانواده‌های شهدای دادگستری، خانواده شهید بصیری‌پور و دو جانباز دفاع مقدس خراسان جنوبی دیدار کرد. وی با اشاره به اهمیت جایگاه شهدا و قدردانی از صبر خانواده‌های آنان گفت: راه شهدا را باید ادامه داد و صبر مادران و همسران شهدا بهترین اسوه صبر و پایداری است.

رئیس دیوان عالی کشور، سخنگو قوه قضائیه و تنی دیگر از مسئولان قضائی آیت‌الله رئیسی را در این سفر همراهی کردند.

انتهای پیام/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار